Accepterad WilliamHelge | Whitelist ansökning [Hugge R & Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilliamHelge

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198328562306/

Vad är ditt namn i verkligheten? william helgesson

Vad är ditt discord namn? williamhelgesson#3225

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Mitt namn är wiliam 27 år gammal, nyss flyttat från malmö och letar efter ett jobb i denna nya staden. Jag är positiv och försöker att bygga upp en familj i denna stad. Kommer från en förort utanför fylld av misär och tragedi, hela min ungdom var fylld av gängkriminalitet och våld. Gjorde bland annat Arlandarånet och ett antal G4S rån, vilket jag fick sona i 13 år på kåken därav 8 år suttna och resten villkorlig dom. Anledning till mitt liv som yrkeskriminell var bland annat för att mina föräldrar missbrukade narkotika och alkohol. Bodde med mina föräldrar tills det att jag var 11 år gammal då jag senare blev flyttad till en fosterfamilj herrljunga, vilket inte fungerade så bra för mig. Jag blev senare flyttad till ett HVB-hem för rehabilitering för mina aggressionsproblem. På just det boendet fanns många kriminella och det var så jag kom in på det kriminella spåret. Började med ringa narkotika brott och ledde sedan till personrån, smash N grabs och så vidare. Men det livet har jag lämnat nu och försöker hitta nya vägar att gå i livet. Jag går just nu om gymnasiet för att bli mekaniker och tror därför att autoexperten hade passat mig bra.

Varför ska just du bli whitelistad? anledningen till att just jag ska bli whitelistad är för att jag har tröttnat på att vara arbetslös. Jag vill kunna ta Roleplay på riktigt och skaffa mig ett jobb på autoexperten som mekaniker eller säljare. Med whitelistning får jag ett större intresse för att spela på denna server. Kommer bli mycket roligare rp och roligare scenarion. Utan ett riktigt jobb finner jag inget speciellt stort intresse i RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tycker att servern fungerar bra dels med att folk tar RP på riktigt så som jag gör samt att admins och moderatorer är rättvisa med bannelser och ban-överklagelser. Detta har jag ännu inte hittat på någon annan server. Lägger ner mycket tid på denna server och kommer nog lägga ner den dubbla tiden om jag blir whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? blev rekomenderad av en kompis så provade på att spela och fastnade för just Multistaden. Har även sett vissa youtube- klipps på multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Framförallt vill jag kunna få en fast anställning som bilmekaniker, då autoexperten eller mekonomen passar in väldigt bra. Jag är socialt begåvad och har lätt att konversera med folk. Hitta nya goa vänner, ha råd med feta bilar och kunna ta RP till en ny högre nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har inte hittat någon annan server som sköts så bra som denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka