Nekad Williamelish | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamelish

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: Williamelish

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli Staff för att jag kan hantera många olika scenarion och vet hur jag ska hantera dem regelbrotten som begås med vilket brott och vad det är dem gör. Jag kan hantera seriösa händelser och ta rätt beslut ofta men det gör ju ingen alltid. Sen är jag väldigt aktiv, jag kommer vara inne när jag slutar skolan till jag ska sova och kommer inte ha något jobb ingame utan kommer fokusera på staff-arbetet. Jag ska bli staff för att jag är väldigt mogen av mig skulle jag påstå och väldigt strikt om någon begår fel saker som regelbrott. Jag är också bra att jag inte är feg med att ta beslut utan om någon gör fel då ska man få sitt straff och inte skita i det för att man inte vågar och skiter i banen för att man är rädd för att få kritik det är inte jag.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att man kan försöka skrapa bort lallet det sker ofta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? då kan man ju vara lite mer aktiv på dem ställerna där det lallas mycket som Piren t.ex. och att man ger hårdare straff så man lär sig att man inte ska göra det igen vissa kickar bara jag kan tycka att det ska vara 3 dagars ban som minst så man lär sig av felet man gjort.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att t.ex om man bannar någon och dem vill prata med en då tycker jag att man inte ska vara rädd för personen som vill prata utan du är Staff då ska våga argumentera och inte bara säga aja du blir av med bannen men om det va fel ban absolut då ska du ju ta bort bannen. Och att man som Staff ska man ju såklart vara aktiv på servern att sitta och specca och ta support och sånt. så man visar lite intresse.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Om jag blir Staff kommer jag inte RPa utan satsa Staff arbete och jag går ju i en sport och dem kommer jag ju gå på sedan kanske med vänner ibland annars kommer jag vara inne och göra Staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit staff 1 gång innan typ 2021 tror jag det va men typ 2022 i december så sluta jag och jag kom tillbaka i 5 december igen så jag har koll.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varit helper på denna servern innan 2021 runt där.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation , Jag tycker det kan vara svårt för att altt är så stressigt massa ska betala vid gänguppköp.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka