Nekad WilliamAK | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? äbri William#9733

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? Klacksko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: .....) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Philip valde att banna mig efter att bägaren rinde över. Var i ett scenario med Sinaloa där det blev en skottlossning och det började skjutas hejvilt. Men jag tror 320 bannade mig för att han kände att sådan RP som jag bidragit med på servern ibland inte är okej och jag har förstått det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario med sinaloa där Scenariot streamades live på twitch och det slutade med en skottlossning där jag sköt ner en från sinaloa, jag kunde i stunden inte fokusera på att tänka steget längre så jag sköt ijäl killen istället för att kidnappa han efter han ramlat ihop av första skotten. Sedan efter scenariot drar vi därifrån och Rpar vidare och jag tänker inte mycket mer på det bakomliggande scenariot. Sedan får jag en tagg lite senare under dagen där jag blir bannad från discord och fivem Servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte bannen i sig är felaktig, jag vet att jag har varit en bärande del i att bidra med en sämre RP och jag har fått några indragna kriminell roller/bans osv. Jag förstår beslutet i sig men jag anser att jag faktiskt kan bättre. Jag vet att jag kan Rpa som en normal individ, de senaste månaderna har varit att man hamnat bland fel personer som tillsammans bidragit till en sämre rp/skott rp som det ibland kan kallas. Jag själv är väl medveten om detta och jag vill därmed säga att jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag bidragit med denna rp till en server som Unive som jag faktiskt spelar dagligen på flera timmar om dagen och lägger ner tid och pengar för det är en server jag verkligen gillar. Jag vill utvecklas och jag vill förbättras inom RP och jag ber därmed om en till chans av att kunna förbättra mig och visa att jag faktiskt kan. Det är slut på den gamla rpn jag bidragit.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flertalet gånger och det är banns jag tagit lärdom av och vissa är när jag bytt FiveM server men tillslut insett att det bara finns 1 server jag vill Spela på och det är Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunnat gjort det annorlunda är lätt att säga nu i efterhand men jag hade kunnat bidragit flertalet gånger med kidnappnings RP, Social rp osv. Försöka dra ut på scenariot oftare så det blir roligare för både parter inom RPn är något som faktiskt är kul för båda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att det inte fungerar med en sådan RP och hur jag inte insett de sedan innan är ännu värre, jag är hemskt ledsen för att bidragit med detta och jag har verkligen lärt mig fullt ut att det inte är okej. Jag ber därmed om en chans att bevisa detta. Att jag verkligen kan och jag är 100% motiverad att till bevisa. Jag spelar unive dagligen och jag vill verkligen bevisa att jag kan RPa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Philip320 snälla ge mig en sista chans att bevisa att jag kan rpa lovar att inte upprepa detta då jag vill bara spela på unive . kmr bete mig i min krim rp och overall hela min rp jag vet så jag ber dig just nu att ge mig en chans och visa vad jag går för och kmr rpa mitt bästa kmr alltid göra. Om jag skulle bli unbannad så kmr jag se detta som en sista chans och kmr göra mitt bästa för att kunna hålla den bästa rp nivån så ber dig just nu ge mig en chans kmr sköta mig i krim rpn och bidra me mer social rp och inte bara skjuta utan att göra förhandligar och kidnappa osv de att jag brist på i min krim rp och om jag får komma tbx så kmr jag sköta mig till 100% kmr försöka allt mitt bästa för att få stanna kvar på servern så jag hoppas du kmr tro mig denna gång att jag kmr förbättra mig och aldrig upprepa dessa fel för vill ju stanna kvar på servern.
snälla Philip ge mig en sista chans kmr göra de bästa jag kan kmr bidra me den bästa rpn jag kan för att få stanna på servern! jag vill gärna få en unban och kmr sköta mig då och visa min bästa sida av mitt rpande kmr inte ha samma rp som jag har haft förut kmr ba spela för de sociala och inte för shoot en loot som jag körde för förut så om jag får unban kmr jag vända min dåliga sida till något bra Vill verkligen komma tbx snälla längtar bara efter att rpa min rp kmr va så bra så de inte går att beskriva kmr ta de seriöst som jag inte gjorde de förut men nu kmr jag ta nya tag och göra rätt om jag får komma tbx!!!

Philip jag fattar att du inte vill släppa in problem spelare på servern detta förstår jag men om du skulle släppa in mig igen jag kmr visa de bästa jag kan bara för jag vill bara kunna rpa på unive

Skulle de finnas någon möjlighet att få komma tbx för jag kan lova dig om du släpper in mig kmr inte jag göra några fel inom min rp

snälla kmr lära mig av min bl snälla kmr inte upprepa mina fel som jag gjorde förut ge mig en enda sista chans de är inte några ord säger ba för nu utan jag kmr håll mitt ord jag lovar dig snälla ta mig tbx!

kan du snälla ge mig en sista chans vill verkligen tbx kmr inte göra några sådana fel snälla ta tbx mig

Senast ändrad:
men vad är det du inte fattar? jag ber dig snällt att inte tagga staffs så sluta upp med det innan jag nekar denna överklagan åt Philip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka