Accepterad WilliamAK | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? William.#2137

Vem var det som bannade dig? jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? NLR

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag begick regelbrott och bröt mot den regeln genom att jag respawna och börja rpa igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev dödad sedan så skrev dom i ooc du inte är 12ad och då vänta jag ut timern så jag kunde respawna och sedan respawna sedan blev jag bannad för NLR

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ser inte de så felaktig utan ni staffs gör ert jobb men om ni unbannar så kmr detta in upprepas och de märker ni egentligen ser jag inget fel i denna ban men hoppas ni ger mig en nya chans och låter mig rpa igen på servern!

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming hände att jag inte rpa på mina skador och blev bannad tror jag i 3 dagar och jag tog mycket lärdom av bannen och lärde mig av de och försökt att inte upprepa det igen så jag inte blir bannad för de igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte respawnat och vänta till någon tog mig till sjukan så hade allt varit lugnt och inte vart bannad nu isåfall så egentligen om vi spola bak tiden hade jag väntat tills nån hämtade mig eller blir tagen till sjukan och inte lyssna på folk om dom skriver du är inte 12ad utan de inte dom som väljer om jag är de eller inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? det är att inte respawna eller lyssna på folk som skriver ooc och säger du är inte 12ad utan dom väljer inte om jag är de om jag är 12ad är jag 12ad och de kmr jag ta åt mig och kmr lära mig av denna ban och detta ska aldrig upprepas och de kmr ni märka om ni unbannar mig kmr förbättra mig till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag ber dig kmr inte upprepa detta om du unbannar mig kmr ta lärdom av detta och om något sånt upprepas så kan ni ta hårdare åtgärder!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka