Nekad WilliamAk | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? william.212

Vad är ditt Hex:ID 11000013ca8dfa7

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14.30-20.00
Tisdag 16.15-20.00
Onsdag, 15.00-17.00
Torsdag, 16.20-20.00
Fredag, 16.00-00.00
Lördag, 10.00-00.00
Söndag 10.00-20.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad elr mer

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 63 bans men detta 20 bans va innan ens jag kunde rpa sedan har jag spelat länge som man har fått mkt bans började 2021 visa av dom är lall från vo11ce och axeeoo

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Mitt arbete som servervakt är att underlätta staffs arbete genom att ta i dessa små problem medans staffs kan fokusera på andra saker som stora scenarion att vi tar dessa lallare vi som servervakter och håller stämningen bra som t.e.x på marja lisa om de lalligt där då ska vi servervakter hålla kolla och kick/ban dom ifall dom gör fel att göra staffsens arbete mkt enklare och allmänt underlätta de och hjälpa servern till 100%

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt pga jag ska kunna underlätta för er staffs och kunna agera och vill vara mer hjälp till servern drf ställer jag upp för att hålla lallarna borta och se till att de är bra rp på servern och inget lallande sen för att ni staffs ska kunna specca andra saker som är viktigare och att ni it lägger ner tid på små saker de ska vi servervakter kunna finnas för att underlätta ert arbete

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta kan ske under ett terrordåd när dessa personer använder sin roll till att förstöra allmänt abusa sin roll genom att revva när du it ska revva som t.e.x revva efter du har dött i en skottlossning och sedan att man bannar alla på servern när man gör terrordåd och skit de visar sin lojalitet för servern att jag kmr aldrig abusa mina perms för jag har respekt för servern!

Tillbaka