Accepterad william_ungabunga1 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Statex

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043505841/

Ditt Hex-ID: 11000014090eeb1

Vad är din discord tagg? statex_#3626

Vem var det som bannade dig? lancy

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tar swish för ingame pengar!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var en stream då jag streama som sjukvårdare och sedan hoppa det in en trevlig kille som sa att han kunde swisha till mig men swishen var till streamen och min discord och jag sa att jag uppskattade swishen, men sedan skrev han i chatten "får jag någon belöning för swishen" och då sa jag ja och sa: du kan få ingame pengar om du vill. sedan så sa han nej nej inte sånt. men det var en som hette Melvin13 och han klippa det innan han sa nej nej då klippa han det och sedan support efter det bann. så allt som egentligen hände var att jag aldrig tog swish för ingame pengar utan jag sa det för skoj liksom som ett skämt och skrattade lite efter sedan sa jag att "nej jag skojas" men han skickade nej nej ungefär samtidigt jag sa det. men den här Melvin 13 tog då alltså klipp för att han tolkade att jag verkligen skulle göra det. men jag gjorde aldrig det och jag vet mycket väl att man inte får göra det. jag gör inte om det och jag har lagt ner allt med streams och sånt så det kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja men det var exakt det jag skrev innan jag skrev på. jag skrev på förra frågan varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var det, jag gjorde aldrig det och jag vet också om att man inte får göra det. jag tog aldrig den swishen för ingame pengar utan jag sa efter att jag skojades och skratta lite lätt. jag vet själv att man inte får det och det förstår jag till 100%

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag var krim en gång väldigt lång tid bak en gång och då fanns/finns det en regel som hette att inte hetsa i ooc. det gjorde jag och då skrev jag "sluta bråka och slåss!" det var ett cenario då det var 5 pers vid methet. då var det grov slags mål och då skrev jag mycket i ooc att dem skulle sluta. men då kom det en bann att jag hetsa i ooc. den andra bannen var att jag körde från ett hål vid torget med en motor cykel i hög fart då bromsarna var dåliga och jag kunde inte bromsa med den så råkade jag åka rakt ur ett hål från en bro. jag kan visa vilken bro och exakta positionen. 3 var att jag streamsnipa cosmo för över ett 1 år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle inte sagt det och skulle inte skoja om något sånt alvarligt. men jag har lärt mig av min bann att inte göra sånt någon mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket mycket av denna bann och att jag inte ska skoja om något sånt allvarligt som man inte får. och jag visste att man inte fick det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Det är väldigt olämpligt att skoja om en sådan sak. Det är helt oacceptabelt.
Jag väljer dock att ge dig en till chans nu men vill aldrig mer se detta hända och skulle vi få reda på detta kommer du uteslutas permanent från servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka