Nekad william_karlsson06 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william_karlsson06

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: william_karlsson06

Vad är din discord tagg? William.k06#2037

Vem var det som bannade dig? ARiGAT0

Hur lång tid var din ban? 18 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avständ för suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde väldigt fort i staden och ångrar verkligen det, och kommer aldrig göra om det igen, jag har lärt mig utav mitt misstag, och vill därflr vissa att jag kan bättra mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag joinade servern, jag skulle hämta min kompis så jag hämtade en bil, och åkte mot torget för att hämta min kompis, och jag körde väldigt fort i staden jag körde typ i 350 och vet själv att det är suntförnuft och kommer aldrig göra om det igen, ber om ursäkt, och detta kommer aldrig hända igen! kan nämna alla regler, jag vill verkligen in och rp på multistaden detta är min favvo server VDM= att man kör över någon utan anledning. RDM= att man dödar någon utan anledning. POWERGAMING=att man använder omenskliga krafter, eller att om man krockar ska man rp skadad och inte bara kliva ut bilen och springa. NLR=betyder att om jag dör ska jag glömma allt som händer. combatlogging= att man lämmnar spelet för att undvika ett scenario eller att man förlora sina grejer. fearp= att om någon håller gun mot mig ska jag rp rädd och inte bara slå ner dom sen springa iväg. failrp= att man ska värna om sitt liv. copbait= att man förköker få polisens uppmärksam, och förköker få polisen efter sig. suntfönuft= att man ska rp lite som IRL, man kör inte 200 i staden och skippar massa rödljus. T.E.X

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara felaktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Det står att du är bannad for combat logg så din ban överklagan har blivit Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka