Nekad William_AT | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William_AT

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198208048677/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? AT #1236

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2006

Berätta om din karaktär. Alexander är född i Sverige. Alexanders föräldrar lämnade honom när han var 19 år och alexanders enda brorsa dog när han var 15 år i en bilolycka. Hans brorsa heter Joha. Efter det har han levt själv men han har dock haft vänner och kompisar som han har varit med.
Alexander har flyttat mellan många städer men han har fortfarande hittat den rätta staden som passar honom bäst. Innerst inne är Alexander en snäll och omtänksam kille men nu när han är ensam har han blivit kriminell och har jobbat för många olika ö-kända maffia ligor och motorcykel ligor.
Han har också jobbat på Unicorn. Bennys gillade Alexander väldigt mycket och han var också väldigt duktig på det. Alexander har också jobbat på taxin, unicorn, och mekaniker, men det var bennys han gillade mest och då fortsatte med det tills han var tvungen att flytta från staden
Alexander har gjort rån på stora banker samt små butiker men det ville han egentligen inte. Fast han behövde pengar just då och då tog han beslutet att göra det.
Alexanders största intresse är bilar. Han har ägt många bilar så som porsche, aston martin mm. han älskar att trimma och modifiera bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni ska whitelista mig för att jag är en duktig rp:are som kan regler med mera. jag har rp:at ganska länge på olika serverar. Jag håller rp nivån hög och
följer alltid reglern aoch respekterar staffs. Jag lyssnar på staffsen och tjafsar inte emot dom. Jag kommer att vara väldigt aktiv om jag får whitelist på servern.
Jag har rp:at på många andra serverar under en lång tid. Jag har spelat på både whitelistade servrar där det är 15+ och serverar där det inte är whitelist alls och veta alla regler inom rp.
jag har gjort många bra scenarion som polis och som kriminell. (med olika karaktärer). Jag vet vad man ska tänka på om man är polis och hur man ska tänka när man är kriminell.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har fått rekommendationer om denna server och att det är bra rp. Jag vet flera som har spelat på denna server och dom har tyckt att den har varit bra. Jag tog en paus ifrån rp och ska nu börja igen och letar därför server och Multistaden verkar som en väldigt bra servern med aktiva och duktiga staffs mm.

Hur hittade du Multistaden? Det har varit folk som har rekomenderat denna server och på det sättet hittade jag denna server så jag gick med i discorden och började spela på den och nu söker jag whitelist.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att alla ska tycka det är kul. Man ska göra scenarion så att alla som berör scenariot tycker är kul. Man behöver inte vinna ett scenario för att tycka det är kul. jag bidrar med det bästa jag kan för att bidra till att alla på servern ska ha kul i alla scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka