Accepterad William_AT | Medlem ansökning [Lime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William_AT

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? at#1236

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2006

Berätta om din karaktär. Alexander är född i Sverige. Alexanders föräldrar lämnade honom när han var 19 år och alexanders enda brorsa dog när han var 15 år i en bilolycka. Hans brorsa heter Joha. Efter det har han levt själv men han har dock haft vänner och kompisar som han har varit med.
Alexander har flyttat mellan många städer men han har fortfarande hittat den rätta staden som passar honom bäst. Innerst inne är Alexander en snäll och omtänksam kille men nu när han är ensam har han blivit kriminell och har jobbat för många olika ö-kända maffia ligor och motorcykel ligor.
Han har också jobbat på Unicorn. Bennys gillade Alexander väldigt mycket och han var också väldigt duktig på det. Alexander har också jobbat på taxin, unicorn, och mekaniker, men det var bennys han gillade mest och då fortsatte med det tills han var tvungen att flytta från staden
Alexander har gjort rån på stora banker samt små butiker men det ville han egentligen inte. Fast han behövde pengar just då och då tog han beslutet att göra det.
Alexanders största intresse är bilar. Han har ägt många bilar så som porsche, aston martin mm. han älskar att trimma och modifiera bilar.
Alexanders planer i framtiden är att fortsätta följa hans stora motorintresse. Han vill jobba med något som är relaterat till bilar och motor. Antingen en mekaniker firma eller en styling firma eftersom bilar och motorer är något han verkligen tycker är intressant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En kreativ och rp kunnig person som älskar att bidra med rolig rp. Jag kommer bidra med scenarion där alla parter har en rolig upplevelse och alltid kommer att var nöjda efteråt. Jag kommer ej göra att någon jag rpar blir besviken pga bristen rp kunskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man ej ska spela för att endast vinna utan att det är viktigt att alla i scenariot har en bra upplevelse. Man ska spela för att det är kul och göra detta på en hög nivå utav rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla regler inom rp men här är några: powergaming är när man t.ex. kör in i en väg i 100kmh och bara går därifrån som inget hänt. FearRP är när man ej värnar om sitt liv. Metagaming är när man använäder sig utav ooc information i sitt rollspelande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i många år vilket gör att jag har mycket erfarenhet. Under sommaren har jag haft ett uppbehåll men täntke börja nu igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt, men kan låva att jag bidrar med god och roliga rp!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka