Accepterad William_AT | Ban överklagan [Oscarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William_AT

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Användarnamn: William_AT

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198208048677/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WilliamAT

Vad är din discord tagg? William_AT#1236

Vem var det som bannade dig? Oscarr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga av powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar skulle råna en person. Personen som vi sak råna vägrar hoppa ut ur bilen även fast vi har 3 guns mot hans huvud (FearRP). Efter ca 20 sekunder kommer 2 bilar till (personen har ännu inte hoppat ut) vi åker ifrån platsen då en person i en utav bilarna skjuter vård täckt vi sladdar runt och krockar in i en betong vägg i 40 km/h. Vi står still på platsen och kör ej iväg (jag höll i gunen innan vi krockade). Jag fortsatte skjuta men vi träffade inget. Vi körde en audi rs6 som väger ca 2 ton och man vlir inte så skadad att man inte kan avlossa ett skott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det en felaktig ban men jag förstå stafen också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 av dom var felaktiga och en av dom var pga powergaming och jag gjorde fel och lärt mig utav misstaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag skulle kunnat rpa att jag t.ex. tappade pistolen när vi krockade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Du är [ Godkänd ]. Vill se att du kan bevisa att du kan rpa och vill vara kvar på servern!

Tillbaka