Accepterad William_AT | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William_AT

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Användarnamn: William_AT

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198208048677/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WilliamAT

Vad är din discord tagg? William_AT#1236

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming , bug abusar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt bakåt när jag körde i en devil sixten och powergaming för att han som körde bilens spel krashade och då åkte vi in i väggen och då sköt jag polisen som körde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis blev jagade av polisen. Vi satt i en devil och jag sköt (det var fel av mig och kom på det det efter scenariot). Sedan krashade han som körde bilens spel och vi körde in i en vägg då jag väljer att skjuta polisen som sitter i polisbilen (det var också fel av mig och förstår staffsen till 100%) sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en giltig ban och jag vill ha en andra chans och jag fattar felen jag gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har varit felaktiga förutom 1 som var powergaming och har lärt mig efter mitt misstag,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp. Jag skulle inte skjuit från bilen när polisen jagade oss och jag skulle rpat mer skadad när min kompis spel krashade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig efter mina bans och detta kommer aldrig hända igen! :D

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka