Nekad William_AT | Ban Överklagan (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William_AT

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198208048677/

Ditt Hex-ID: 11000010ec4de25 (Hex)

Vad är din discord tagg? at #1236

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: bann .png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte in i ett gänghus och kanske var lite högljudd som jag såklart respekterar och förstår är fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte in vid ett hus för att bara kolla för jag aldrig sätt det huset innan då jag inte kört på unive på ett tag. Det var inga där så jag åkte sedan vidare och rpade på som vanligt. Sen var jag och hade en konversation med några personer och då antar jag att jag var lite för högljudd vilket jag självfallet ska tänka på i framtiden att ej vara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle påstå att det var ett bra beslut att banna mig men tycker att det kanske var en lite väl lång ban för att endast prata lite högt och köra in till ett hus men som sagt förstår jag staffsen och respekterar dom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av bansen jag har haft sedan tidigare och kommer ej göra om de handlingar jag gjort och har tagit de straff jag fått sedan tidigare och lärt mig efter de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att kolla på huset och tänkt på mitt tonläge och pratat lugnare och tystare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig av banen och kommer ej göra om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka