Nekad william_321 | Medlem ansökning [Adde56]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william_321

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? chaos243_321

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter William Karlsson han är 24 år gammal och han har 2 barn och dom heter Elias och Alina, under Williams uppväxt så var det tufft väldigt tufft han hade de jobbigt i skolan och med sina föräldrar, när han var liten så var han väldigt inspirerad av bilar sen den dagen han såg en bil så har han bara älskat bilar och han är förförande intresserad av bilar och han jobbade förut i en annan stad som mekonomen och nu kommer han att försöka att kunna jobba som de igen här på staden unive William Karlsson är en man med mycket bra erfarenheter, han gillar att hitta nya miljöer och nya vänner som han kan ha för livet han älskar att bada och vara med kompisar men mest så gillar han att kolla på bilar och ett speciellt märket mercedes en dag så skulle de vara en dröm för han att kunna åka i en sån lyx bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra och en rolig social rp och så ska jag försöka att hålla en bra rp nivå med mina kompisar och med dom jag träffar här på unive, jag kommer också att bidra med mycket aktivitet här på servern och få mera aktivitet på ett jobb eftersom att jag kommer försöka att hitta en roligt bil inriktat jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha de kul och att man inte bara ska gå för makt och pengar utan att man ska kunna ta en vinst och man ska kunna ta en förlust i ett scenario man ska definitivt inte bryta mot någon av serverns regler under ett scenario och så ska man själv klart inte göra de överhuvudtaget utan man ska helt enkelt följa serverns regler.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det kan jag tillexempel vdm= det är vehicel death match ett exempel at tjag använder mitt fordon som ett vapen att jag kör in i någon/något med mening, rdm= random death match och det är när man dödar någon utan anledning tillexempel att jag gör och dödar någon på torget som jag inte ens känner, combatt logging och det är när man medvetet undviker ett scenario genom att trycka f8 sen quit som ett exempel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i 3 år och jag kan allt inom rp och vad själva roll spelandet går ut på och vad

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag är en glad kille osm gillar att rp med en hög rp nivå och en bra och en rolig social rp Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka