- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-garage-wi0a — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: Springer iväg när hen har fler talls pistoler på sig
Bannad av: Yren
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag hade presic gjort rån nere vid juvelbutiken, vi hade åkt ifrån polisen 2 gånger och lyckades men under en senare period så hittade polisen oss igen våran bil började rycke efter vi åkt runt i den 15 min ungefär. Vi behövde då springa iväg från platsen ungefär vid stora banken, jag sprang då och försökta göra lite små fintar mot polisen för att skaka av mig dem, men dem var tätt i tätten. Jag lyckades komma fram till en polisbil som stod upplåst och blev jagad bakom mig av 2 polisbilar, jag tog då polisbilen enligt sista utväg, polis bilen rök redan och då valde polisen att pitta mig ändå och detta gjorde mig frustrerad. Min bil gick i sönder, jag var stressad under situationen samt lite frustrerad då polis håller på att pitta bara för att vinna scenariot. Jag såg då att de riktade men antog då jag inte hade något farligt föremål på mig att de inte skulle skjuta mig men detta är fortfarande fel då jag bara ska ge upp och inte springa vidare som var dumt av mig. Jag sprang vidare för jag ville försöka komma undan men jag antog redan att det var över. Jag pratade sedan i dc och pratade med staffsen samt Yren och förstod verkligen vad jag gjorde för fel och att det inte ska ske igen att nästa gång ska jag ta upp händerna och inte springa vidare och tänka på att man inte alltid kan vinna alla scenario fast om det var tråkigt som poliserna gjorde så ska jag inte göra det tråkigt tillbaks.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja självklart jag tar till 100% ansvar av det jag gjorde och det ska inte ske igen. Jag har tänkt över denna situationen i 2 dagar och verkligen förstått att detta förstör rpn för poliserna och för att jag ska gå för min vinning. Jag vill verkligen kunna visa er att jag kan rpa med polisen och att jag verkligen har förstått mitt misstag som inte ska ske igen. Jag förstod direkt vad jag gjorde för fel i support och staffsen förklkarade också för mig och det var inga konstigheter jag erkände direkt och försökta inte hålla på med något trams och blå neka eller provocera fram någon diskution.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att allt inte krestar runt mig utan att det är viktigt att tänka på att det finns andra personer som vill rpa och ha kul och därför ge upp och låta poliserna ta förhör eller annat istället för att jag ska försöka vinna scenariot genom att springa iväg. Jag har också förstått vad för fel jag gjorde det vill säga att jag inte tog upp händerna direkt som man ska göra, alla begår misstag och jag tänkte inte helt klart under situationen, jag försökte göra ett roligt scenario med juvelrån osv men som sedan i slutet gick snett som händer alla och efter när man fått tänka en stund så ser man sinna fel och till nästa gång kommer man tänka på detta så det inte sker igen, och det kommer jag också göra så att jag inte begår detta misstag eller andra misstag igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att ni ska ge mig en till chans eftersom jag har en bra rp nivå, gillar att hitta på kreativa scenarion och inte hela tiden skjuta vid detta fallet göra ett juvelrån som både är roligt för oss samt polisen. Jag begick ett misstag där jag bröt mot reglen fearp rp som inte är okej och detta har jag verkligen förstått som inte ska ske igen, jag hoppas ni verkligen kan lita på mig att detta inte ska ske igen och nu i 2 dagar fått en mer inblick över det jag gjorde och hur jag ska tänka till nästa situation. Jag kommer till nästa gång att tänka på allas vinning. Jag kommer heller inte låta min frustration utgå över ett spel utan hålla mig lugn och sedan fortästta hålla en hög rp nivå som jag har haft sen tidigare, detta var ett misstag från min sida och det ska inte ske igen och jag kommer verkligen ha denna bann i åtanke till andra scenarion med andra personer samt poliser.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.