Nekad william58 | Medlem ansökning(RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william58

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198358520384/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Överstewilliam#7986

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2022

Berätta om din karaktär. Sven-Åke är en självständig man som har en helt normal familj ute på landet men nu vid 38års åldern bestämde sig att flytta in i storstaden. Hans pappa Lars och hans mamma Kristin har snart varit gifta i 45 år. Men Sven-Åke fick reda på att hans pappa har fått cancer några dagar efter att han flyttade, så han kan vara lite nere ofta och ibland får han hemlängtan så i framtiden kan han kanske resa bort till hans föreldrar för att hälsa på i nån vecka lite då och då. Bertil är väldigt sårbar men så man kallar det ute på landet så är han Kärig som en stöck (innebär att han är ganska hård och sur, extremt stark och självisk) Men allt det stoppar han inte från att fälla nån tår här och där. Men tillbaka till det förflutna, Sven-åke har jobbat och slitigt blod svett och tårar inne på sitt gamla jobb (volvo) chefen har gett Sven-Åke en volvo 945 får allt hans hårda arbete så är Sven-Åke väldigt kunnig om bilar och skulle verkligen se fram emot att jobba på mekonomen i framtiden, men ingen vet vad som kommer att hända.
Sven-Åke är lite rund om magen och kan därför vara lite klumpig, han har också grov adhd så han blir väldigt arg på sin bil ibland om inte annat. Sven-Åke jobbar nu som lastbilschaufför och börjar tröttna rejält på det. Som sagt så är Sven-Åke väldigt självständig så han klarar sig själv i de flesta fallen. Han söker fru nu och har gjort det i flera år, Hans mål är att få en normal och hygglig familj med 2 barn och en schäfer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill kunna utveckla min rp mer och kunna göra mer som Sven-åke tex jobba på mekonomen. Jag vill också vara en del av erat community och bara ha kul på servern.
Unive är bra för att det finns många mogna rollspelare som kan få staden att verka "verklig" Jag tycker också att reglerna är bra och rättvist. vilket är det är det man vill ha när man ska roleplaya.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra och rolig rp för båda parterna, samt följa alla regler som finns och försöka se till så att alla jag roleplayar med också följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett exempel: Du gör ett rån med dina kompisar och polisen väljer att inte lyssna på några krav, och vill istället bara vinna scenariot. Jag spelar alltid för att båda parterna ska ha roligt för att det är det viktigaste med RP.

Hur hittade du Unive? Kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka