Nekad william58 | Ban Överklagan [Leon00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william58

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358520384/

Ditt Hex-ID: 110000117bce240 (Hex)

Vad är din discord tagg? Överstewilliam#7986

Vem var det som bannade dig? Leon00

Hur lång tid var din ban? 10 dagar (kan inte ta screen på fivem)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: svart.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på min kompis på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle åka och trimma min nya import som jag hade bytt till mig tidigare på dagen, då säger min kompis innan Leon00 kommer och speccar att jag ska köra på honom och se hur mycket min bil väger, då gör jag det och min kompis glömmer rpa på skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann men jag har lärt mig av mitt misstag och kommer aldrig vdma igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad mycket förr, då jag inte kunde rpa. Jag har även fått nån ban på sistone men lyckats överklaga dem då det var misstag. När jag inte var medlem på server 2021 så bröt jag mot många av reglerna som suntförnuft, lall. osv. Brukar inte bli bannad för samma sak då jag oftast lär mig av mina banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i vad min kompis sa och bara åkt o trimmat bilen. Istället så väljer jag att köra på honom för att se hur mycket min bil väger. Det var ett dumt beslut och kommer inte att ske igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit lärdom av att man inte ska köra på folk, även om det bara var på skoj och jag inte menade att abusa bilen som ett vapen då det är min kompis som satt i volvon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka