Accepterad William420blazeit | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William420blazeit

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870220757/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? William420blazeit#6074

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter William. Han är en väldigt smart karaktär men kan göra dumma val ibland och han kommer från en väldigt fattig familj i Skåne, Han var tvungen att flytta där ifrån för att föräldrarna var så själviska att dem sparkade ut han redan när han var 13 men han har lärt sig nu att inte vara så självisk så han hjälper alla han kan. Han är väldigt intresserad i bilar och hoppas att han kan få ett jobb som en bil försäljare eller en mekaniker. Han har ett åar vänner i staden och han hoppas att kunna få jobb hos någon där.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag ska bli White listad eftersom jag kan bidra med en trevlig och rolig miljö och bättre rp nivå på servern. Jag kommer även att vara väldigt aktiv på servern och jobba för att den ska bli en bättre plats. Jag har även väldigt mycket erfarenhet på både servern och andra liknande servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag är bra på rp och gillar er server väldigt mycket jag kommer definner också få in mera spelare av streams och jag kommer alltit hålla koll på staden och reporta allt jag ser som är fel. min rp som polis kommer vara hög jag kommer aldrig spela för makt jag spelar för det är kul och få ett bra jobb och för att mina vänner kan hjälpa mig och jag kan nog jobba ganska bra på bilfirman

Hur hittade du Unive? Via FiveM och en kompis som rekommenderade denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli en person som jobbar som polis och hjälper staden, och ha fina bilar och förhindra langare av knark, vapen. och att jag lever ett långt liv. jag kommer utväkla min RP med tiden så desto mer jag spelar kommer jag lära mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server men har rpat på en annan server innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka