Nekad William420blazeit | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William420blazeit

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870220757/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Lidman

Vad är ditt discord namn? William420blazeit#6074

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Lidman och är 23 år gammal och kommer från en rik familj som tidigare bott i stor stan. Han har jobbat hårt för att bli älskad av sin stränga familj. Men sen så hände det och han blev utkastad för att han inte fick alla rätt på ett prov. Nu så har han flyttat till Multistaden och jobbar för att slaffa nya vänner och visa sina föräldrar att han inte är helt misslyckad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag ska bli whitelistad eftersom jag kan bidra med en trevlig och rolig miljö och bättre rp nivå på servern. Jag kommer även att vara väldigt aktiv på servern och jobba för att den ska bli en bättre plats. Jag har även väldigt mycket erfaranhet på både servern och andra liknande servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag vill testa något nytt och hänga med mina vänner som spelar på servern och gärna skaffa ett roligt jobb där jag kan skaffa nya vänner och Roleplaya.

Hur hittade du Unive? Några vänner som hade spelat väldigt mycket på servern och nu har jag också fastnat för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jobba upp mig till en bil och sen skaffa ett roligt jobb där jag trivs (helst med bilar) och därefter bara jobba mig uppåt inom branschen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället.

Tillbaka