Nekad William34 | Chef-jobb ansökan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabigon56

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Inquisitor

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Gripen [Leif Nikander]#9999

Hur gammal är du? 2007 (14)

Hur många timmar har du på Fivem? 200+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på inquisitor för att jag har jobbat på inquisitor ett tag nu och fick meddelande att chefen sa upp sig och då tänkte jag att jag kunde ta på mig chef rollen då jag redan känner alla anställda och vet hur allt går till. Vill även testa på att vara chef på ett jobb då jag aldrig vart det förut men jag har erfarenhet som chef i det verkliga livet då jag brukar styra och ställa och jag är duktig på det. Vet också vilka typer av personer jag ska anställa då jag sett att vissa personer passar in och vissa inte. Känner alla anställda och även biträdande chef vilket kan underlätta för alla eftersom chefen blir någon alla känner. Förra chefen sa att jag var duktig som anställd och sålde på bra. Gillar även sättet han styrde på då det aldrig var kaos och det var lungt och detta vill jag hålla kvar och det kan jag göra som chef. Jag kommer kunna hålla ekonomin bra, bra med anställda och hålla ett gott rykte om inquisitor. Kommer anställa folk som kan sköta sig och vet sina grejer om fordon vilket är viktigt då det är dyra pengar man spenderar på inquisitor och jag vill att kunderna ska gå ut glada då. Jag ser mig själv som en person som är glad, positiv, ansvarsfull och strukturerad person vilket passar in som chef. Jag kommer se till så att folk jobbar mycket så att spelarna i unive får köpa sina bilar dom vill. Kommer även ha väldigt roligt med mina anställa som t.ex. köra tävlingar kanske ha lite events och likande så dom även kommer trivas och tycka jobbet är roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar som anställd på inquisitor och gjort i en vecka. Så det ser jag som en bra erfarenhet då jag känner alla anställda vet hur företaget funkar, jag kan hitta i lokalen och även vet vilka bilar som finns och hur dom fungerar.

Berskiv din karaktär? Leif är en 21 årig man som älskar fordon. Han hade en bra uppväxt med mamma, pappa och brorsa. Han har vart mycket ute med sina pappa och hållt på att mecka med bilarna i garaget då han i tidig ålder kunde väldigt mycket om fordon och hade ett stort intresse inom ämnet. Leif är positiv, glad, ansvarfull och älskar att jobba eftersom han får hålla på med fordon vilket är hans stora intresse. Leifs stora förebild är hans pappa som inte finns med honom något mer i livet men en dag vill han bli som honom och kunna mecka med sina barn i sitt garage och föra vidare det stora fordons intresset som familjen delar.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag till torsag 5 timmar och fredagar 7-8 timmar och helger ca 11 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut jag älskar unive och tycker det är den bästa servern som någonsin skapats.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? självklart!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka