Nekad William34 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabigon56

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Gripen [Leif Nikander]#9999

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 150+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på marja-lisas för jag tycker att dom skulle behöva en chef som kan styra och ställa då jag tycker och sätt att många har klagat att dom aldrig har öppet. Så jag som chef skulle anställa folk som jag märker komma jobba mycket så att kunderna får köpa sina fordon. Kommer även se till att kunderna är glada när dom går ut ur affären oavsett om dom köpt något eller inte alltså anställa folk som är glada och positiva så det smittar av sig. Jag är även en bra chef som vet hur man sköter sig och hur man bemöter kunder och sina anställda. Jag skulle se till så att anställda tycker jobbet är roligt och även lyfta ett bättre rykte om marja-lisas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har är bil säljare på inquisitor så jag vet hur man bemöter kunder och anställda och alla anställda tycker jag är väldigt snäll och kan sköta mig och har aldrig haft någon kund som har klagat på mig eller liknande utan dom går alltid ut glada.

Berskiv din karaktär? Leif är 21 år gammal. Han är en man som älskar att jobba och även att styra och ställa (på ett bra sätt). Leif har haft en bra barndom med bra med pengar och många nära och kära. Leif har en bra ekonomi och inge problem med hälsa han vaknar även tidigt och lägger sig sent för att kunna jobba så mycket som det går. Han har jobbat som bilförsäljare förut och även vakt på securitas så han vet både hur man säljer bilar och hur man sköter sig.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag till torsdag så kommer jag kunna vara inne ca 5 timmar, fredagar 6 timmar ca och på helger ca 11 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag älskar unive och tycker att det är en sån bra server dock skulle den blivit ännu roligare som chef men skulle fortsatt spela lika mycket som jag gör nu.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka