Nekad William34 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabigon56

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil och MC

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Gripen [Leif Nikander]#9999

Hur gammal är du? 14 år ooc och 20 år ingame

Hur många timmar har du på Fivem? 200+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Saras Bil och mc för jag älskar bilar och då passar det perfekt om jag skulle bli chef där då jag kan sälja bilar och lära mig ännu mer om bilar vilket jag tycker skulle bli sjukt roligt. Jag har även sätt att det inte jobbar sådär jätte mycket folk på saras för nästan varje gång jag är där så jobbar ingen och detta ser jag som ett stort problem då saras har väldigt många kunder som är sugna på att köpa grejer så det problemet skulle jag vilja ta tag i som chef som bland annat anställa fler duktiga personer som jobbar mycket så att kunderna får köpa sin fordon som dom vill vilket är väldigt viktigt för då sprids det ett bra rykte om Saras vilket leder till att fler kanske vill bli anställda och vilket resulterar i mera kunder och Saras blir mer framgångsrikt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter inom att sälja bilar man jag kan en hel del inom bilar. Jag har ett väldigt stort bil intresse och det har jag haft ända sedan jag varit liten så kan en hel del om bilar. Jag är dock utbildad vakt på securitas och har vart säkerhetsvakt på club the muneno så det kommer vara ordning i butiken och även bland dom anställda.

Berskiv din karaktär? Leif är en grabb på 20 år som har ett stort bil intresse och haft länge. Han bor tillsammans med sin fru Linn (21 år) och sin pojke Liam (9 månader) dock är Linn mamma ledig och kommer vara så att Leif kan jobba och försörja familjen. Leif har haft en helt okej barndom inga missbruk eller sånt utan det är ekonomin som varit dålig som barn då hans föräldrar inte alltid hade råd med mat (Leifs hälsa är fortfarande perfekt). Men nu när Leif blivit äldre så har han en väldigt stadig ekonomi. Leif älskar och jobba och det har han alltid gjort när han var liten så var han i garaget med sin pappa och mecka bilar och även åkte runt på bil träffar och tittade på bilar. Leif är även väldigt prat glad och snäll men ändå bestämd. Leif är även väldigt duktig på att få folk att köpa på sig grejer vilket är bra om man ska sälja bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar 4+ timmar och på helger 5+

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart så skulle jag fortfarande spela på unive för det är en väldigt rolig server men det skulle vara lite tråkigt om jag inte skulle få detta chef jobb då jag tycker det skulle vara sjukt roligt vilket leder till att jag spelar kanske ännu mer.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka