Nekad William34 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabigon56

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Inquisitor

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Gripen [Leif Nikander]#9999

Hur gammal är du? 14 ooc och 20 in game

Hur många timmar har du på Fivem? 200+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Nu har jag spelat på unive ett tag och vill ta på mig en större uppgift inom unive och då tänkte jag att chef på inquisitor är perfekt då jag älskar bilar och speciellt dom mer premium bilarna som inquisitor då har. Jag gillar även att göra saker på mitt sätt (själv klart kan jag också anpassa mig) därför skulle jag vilja bli chef. Sedan så kommer man närmare sina kunder som chef vilket är extremt rolig för då kan man lära känna nya personer. Jag är även en positiv och rolig grabb som är duktig på att styra och ställa därför tror jag att detta jobb kommer passa jätte bra för mig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter inom att sälja bilar man jag kan en hel del inom premium bilar. Jag har ett väldigt stort bil intresse och det har jag haft ända sedan jag varit liten så kan en hel del om bilar.

Berskiv din karaktär? Leif är en man på 20 år som är väldigt glad, framgångsrik och prat glad man. Han älskar och jobba och det har han alltid gjort. Leif har haft en helt okej barndom. Inga missbruk eller sådant men ekonomin har inte vart på topp men nu har Leif tagit tag i sin ekonomi och nu ligger den bra till. Leif har jobbat som vakt på securitas, säkerhetsvakt på club the muneno och även reporter så han vet hur man hanterar stressiga och jobbiga situationer som kan uppstå som chef. Leif har även en fru som heter Linn (21 år) och ett barn på 9 månader men det är frun som är hemma med barnet så att Leif kan jobba och försörja sin familj.

Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar ska jag försöka vara inne 4+ och på helger 5+

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag spela mer som chef på inquisitor men jag skulle inte spela mindre om jag inte fick jobbet som chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka