Nekad William34 | Ban överklagan (Zacke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabigon56

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198982501561/

Ditt Hex-ID: 11000013cee14b9

Vad är din discord tagg? Gripen [Leif Nikander]#9999

Vem var det som bannade dig? Limpish

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Krim utan krimroll - bär kniv ~Limpish. Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade en jaktkniv på mig för jag hade nyss vart och jagat denna kniv har jag inte använt för något utan bara jagat med. Skulle åka och lämna kniven men blev då bannad. Förmodligen banna han mig för jag hade jaktkniv men jag hade inte använt detta för något dåligt och skulle även lämna kniven så snabbt som det gick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i min bil och skulle in till stan och lämna min jaktkniv i en av mina bilar där jag har alla mina jakt saker och i det tillfället när jag åker på vägen så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förmodligen så blev det ett missförstånd då jag hade jaktkniv på mig och inget annat. Hade inte dragit fram kniven framför någon annan eller liknande utan bara i skogen för att plocka ut köttet ur djuret.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom och rättat mig efter mina misstag. Dom har aldrig skett igen. Har blivit bannad för saker som var dumma men som jag har rättat till efter mina banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag kunnat gjort jag kanske inte skulle överhuvud jagat utan kanske skitit i det men jag tycker jaga är roligt och gillar att jaga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Det var en fällkniv och för att ha fällkniv så måste man va kriminell och jag vet inte hur du har fått tåg på den men du ska inte bära på fällkniv som medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka