Nekad William34 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabigon56

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198982501561/

Ditt Hex-ID: 11000013cee14b9

Vad är din discord tagg? Gripen [Leif Nikander]#9999

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? permabannad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You got banned from Unive Roleplay reason: Staff Disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gav AO kritik för jag tyckte att han banna mig på servern för en dålig anledning. Själv tycker jag att som mod ska man kunna ta kritik från folk och där med kunna utvecklas som mod men tyckte han att min kritik var för hård så skulle jag vilja prata med han och säga förlåt. Kanske för lite för hård då jag var trött och lätt irreterad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev till AO för han bannade mig på servern i 2 dagar för jag skrev om kriminella saker i twitter. Den 2 dagar bannen kan jag ta på mig men på discord tycker jag att dom banna fel. Liksom jag gav AO kritik kanske lite för hård kritik men det är inget jag kan ändra på nu i efterhand förutom att få chansen och säga förlåt till honom för den hårda kritiken ville verkligen inte göra han ledsen eller något ville bara ge kritik till bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Själv tycker jag att jag kanske var lite för hård och det tycker AO förmodligen också då han gav mig en ban på discord servern. Men dock ville jag bara ge han kritik för jag tyckte han gav mig en fel ban ingame menade inte att såra honom om han tyckte jag gjorde det. Om det finns möjlighet så skulle jag gärna vilja prata med AO och be om föråtelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad på discord servern bara på fivem servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle vart snällare mot AO eller från första början inte ens skriva kriminella saker i twitter på fivem servern för det var det som fick mig sur på AO.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig 2 saker. Den första är att inte skriva kriminella saker i twitter för det var jävligt dumt och det andra är att acceptera om jag blir bannad och istället för att ta ut min ilska på personen som banna mig så gör jag en ban överklagelse istället.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka