Nekad William34 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabigon56

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198982501561/

Ditt Hex-ID: 11000013cee14b9

Vad är din discord tagg? Gripen [Leif Nikander]#9999

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? permabannad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You got banned from Unive Roleplay reason: Staff Disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gav AO kritik för jag tyckte att han banna mig på servern för en dålig anledning. Själv tycker jag att som mod ska man kunna ta kritik från folk och där med kunna utvecklas som mod men tyckte han att min kritik var för hård så skulle jag vilja prata med han och säga förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev till AO för han bannade mig på servern i 2 dagar för jag skrev om kriminella saker i twitter. Den 2 dagar bannen kan jag ta på mig men på discord tycker jag att dom banna fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Kan själv tycka att mods ska kunna ta kritik men som sagt om han tycker det var för hårt så skulle jag vilja be om ursäkt till han om det finns möjlighet till det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på discord servern för men en gång på fivem servern av samma person då AO då skrev jag också till han varför han banna mig för det var en helt felaktig ban men det tyckte inte han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antingen inte skrivit någon kritik eller ganska inte vart så hård men jag vill ändå skriva kritik jag använde inga svärord eller något rasistist eller något annat dumt utan jag gav honom bara kritik

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, vara lite mildare när jag skriver kritik eller inte skriva någon kritik i huvudtaget

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka