Nekad William234 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William234

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? william.2344

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Berätta om din karaktär. han heter William han är 21år. Han föddes i en liten svensk by i Skåne som heter Svalöv men han har flyttat till Norge. Snabbt därefter började hans föräldrar dricka väldigt mycket. En dag så dog båda hans föräldrar i en bilolycka. Nu var william ensam istället för att bli en missbrukare så valde han att bli svenskalärare i en skola. En dag så ville william se hur det är att bo i ett annat land så han tog finlandsfärjan över till Sverige och bosatte sig i Unive här jobbar han som anställd på Postnord.
Hans ända vänner är Adam, Johan & Ahmed alla de är grovt kriminella william blev bara mer och mer indragen i deras kriminalitet det slutade med att william blev missbrukare som hans föräldrar. Trots att han jobbade på Postord och fick hyffsat bra betalt så har Oliver sett många som jobbat där att de har gått och blivit kriminella så william vill nu bli kriminell. william gillar att tatuera sig vaska guld, sälja weed och att gå på klubbar och bli full som faan. Han vill ta kriminaliteten till högre nivå så han vill starta "Jönssonligan" igen. Oliver har dessutom varit ut och in på "kåken" och han är känd hos polisen. Det var Mehmod Ahmed som började dra william på nerverna en dag när william skulle sitta 300månader så visste Mahmod att william skulle rymma så han la in honom i en cell som inte gick att öppna och william fick inte duscha eller röra på sig på flera dagar så en dag så tog william livet av en av sina cellkamrater och tog hans telefon sedan ringde han sina grabbar Adam och Johan som kom och sprängde ut william ur fängelset. Nu är william på fri fot igen och ingen vet vad han ska göra tillsnäst.
Nu efter 1år har william blivit polare med Mahmod Ahmed efter att han blev korrupt polis. Karriären som postnord anställd försvann när dem fick veta att jag höll på med kriminaliteten så jag blev biträdande Taxi chef. Efter ett par veckor tröttnade william på det och började jobba åt Bandidos som han har väldigt bra kontakt med idag eftersom Både min vän är bossen i gänget och Adam är med där. I gänget har william hjälpt med att plocka weed åt gänget och han har planerat hur Bandidos ska ta över Club De Muneno och pressa ägaren på pengar eftersom ägaren legat med Adams fru. Nu börjar Oliver bli mer och mer igenkänd och han hoppas på att han kan ta Kriminalitet till en högre nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker att ska bli medlemskap för att jag kommer ta RP till ett helt ny nivå till servern och jag kommer att RP:a väldigt seriöst i min roll och du är villig att utföra scenarion även om dem inte kommer att vara till fördel, jag har förståelse över att det inte alltid kommer att gå min väg. Varför jag ska bli medlemskap till servern är att jag kommer att komma med en hög kvalite RP mot alla som spelar och, jag har läst reglerna i servern och kommer lyda dom för om man inte gör det så blir man av med medlemskapet. Jag är är ganska bra på RP så jag vet vad som är rätt och fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte ska spela för att vinna ett scenario, Man ska spela för att båda parterna har ett kult scenario. Man ska alltid hålla sån bra rp nivå som möjligt även om man inte vinner scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla regler och kan gärna säga några. VDM när man använder sitt bil som ett vapen genom att köra på folk. RDM är att döda någon utan anledning. NLR är att man t.ex dör och inte kommer ihåg något t.ex den personen som man blev dödad av ska man inte komma ihåg eller hur man dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ungefär 3500 timmar på fivem och kört på andra fivem servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka