Accepterad William234 | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William234

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? william.2344

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter William Sundberg och föddes 2003 från Sverige och bodde med sin mamma och pappa på landet. Han hade hade en ganska bra uppväxt mamma jobbade som sjuksköterska och min pappa jobba som polis när jag växte upp så hade jag alltid ett intresse för polisen. Varje gång jag såg dom så blev jag jätte glad och kände mig säker. Min pappa började dricka väldigt mycket när han väll drack så mycket så blev han ganska våldsam han försökte också slå William och blev väldigt högljudd grannarna knacka på dörren några gånger och när dom såg mig ute själv så brukade dom om jag behövde hjälp och frågade om vad som hände hemma och om det var några bekymmer och min mamma kände att vi behövde ta en paus från han. Jag gillade alltid min pappa men vi behövde lämna och jag var riktigt ledsen. William är nu 21 år och försöker ta sig in polis branschen och kunna utveckla sig och bli som sin pappa en gång var William försöker nu avstå från sin pappa också då han inte vill ha kontakt med han eftersom han försöker fokusera på sitt egna och vill bli polis William satsar verkligen allt för att få jobbet och två år senare så blev William polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig rp. Hög rp nivå och jag kommer dessutom följa reglerna som unive har. Jag gillar att göra långa och bra scenarion. Jag kan även bidra med att bli polis på servern och de kan leda till att jag gör de kul för krim rp och många bra scenarion. Och kommer även hjälpa ny personer på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det, menas med att båda parterna i ett scenario kan vinna utan det är inte meningen att du ska vinna varje scenario och om båda parterna kan vinna scenariot så kommer det vara mycket roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla regler och kan gärna säga några. VDM när man använder sitt bil som ett vapen genom att köra på folk. RDM är att döda någon utan anledning. NLR är att man t.ex dör och inte kommer ihåg något t.ex den personen som man blev dödad av ska man inte komma ihåg eller hur man dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ungefär 3500 timmar på fivem och kört på andra fivem servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka