Nekad William234 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William234

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137183680/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? william.2344

Vem var det som bannade dig? andrejlow

Bild på banmeddelande: bild_2024-08-30_200115663.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppa in i bil när polisen rikta på mig som gjorde att blev fear rp vet att det är fel och kommer inte göra om det var dumt från min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag gick ut ur sjukan sen så kommer en polisman till mig och säger stanna du ska stanna så ser mina vänner mig från ett avstånd och dom väljer att komma ditt för att försöka rädda mig så kommer dom och säger hoppa in polisman hade uppe sin tazer de sen tog han upp sitt vapen sen så tryckte f och det går inte att canclea de så då hopa jag in i bilen och medans så hoppa jag in och då sköt han mig i magen men jag var i bilen då sen så flydde jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 50 50 från mitt perspektiv så tyckte jag gjorde fel men så tyckte jag också han gjorde fel men mest från mitt eftersom jag fearrp ändå så lite mer från mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har glömt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet riktigt inte kanske ta upp händerna och ge upp och gjort de roligt för båda parterna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte fearrp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja glasklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka