Nekad william21 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william21

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? laysa_22

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Sebastian och är 35 år och kommer från norra Norrland och har en familj med två barn som går i skolan med en fru. Hela hans släkt har jobbat som polis och därför har han blivit förälskad med det yrket och har mycket erfarenheter inom polis yrket han gillar hjälpa mycket folk och älskar att jobba med personer. Sebastian har väldigt ofta fult upp med jobbet som polis men när han är ledig brukar han ägna mycket tid i naturen och fiska och köra fyrhjuling och det gillar han att göra på sin fri tid. Sebastian gillar även att hänga med kompisar när han är ledig men han är inte en sån person som gör massa dum heter för dom tycker han inte om. han är även väldigt förtjust i bilar och kan mycket om motorer osv. Sebastian hade även väldigt svårt i skolan men han gjorde sitt bästa och därefter så fick han mycket bra betyg så han kunde utbilda sig till polis. När Sebastian är ute och jobbar på sina pass så gillar han ofta att åka med hund för att när han var liten så jobbade hans farfar också med polis yrket och med mycket hundar och den hunden dog sen när hans husse dog och den hunden har alltid ståt nära Sebastian därför gillar han också att vara ute och patrullera med hund han har även en hund hämma som är väldigt duktigt tränad. Nu i Sebastians liv så är han en väldigt framgångs rik människa och hjälper många personer och räddar många framför allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med det är att hjälpa till som polis. Jag kan även bidra med mitt roleplay där jag inte gör fel och vill servern ens bästa så alla andra kan ha kull också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kull och inte bara jag och sen så gör det inget ifal man inte vinner ett scenario och ska inte göra en stor sak av det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja powergaming är när du spelar endast för makt och pengar alltså när du spelar endast för din egna vinning suntförnuft är själva basen för alla regler och innebär att man gör bara sånt man skulle gjort irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat här innan och varit medlemskaps ansvarig dessutom

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag älskar bilar 🤣

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka