Nekad william21 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william21

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? laysa_22

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Dragan Stankovic är en 40-årig man som har ett stort intresse för fordon. Han är uppvuxen i en familj med god ekonomi och har haft en trygg och stabil uppväxt. Dragan är en social person som trivs i stora sällskap och umgås gärna med nya människor. Han är en glad och positiv person som alltid ser det bästa i livet. Dragan brinner för bilar och motorcyklar och har alltid haft ett stort intresse för teknik och mekanik. Han har en imponerande samling av fordon och ägnar mycket tid åt att arbeta och renovera dem. Dragan är en skicklig mekaniker och har lärt sig mycket genom att experimentera och prova sig fram. Trots sin passion för fordon och teknik är Dragan en omhändertagande person som bryr sig mycket om andra människor. Han är en duktig lyssnare och har en förmåga att få andra att känna sig sedda och uppskattade. Dragan är en god vän och någon som kan lita på. Dragan är också en ambitiös person som har stora drömmar och mål i livet. Han är inte rädd för att ta risker och är villig att göra det som krävs för att nå sina mål. Dragan har förmågan att arbeta hårt och fokuserat, och har ett starkt driv att lyckas. Sammanfattningsvis är Dragan Stankovic en positiv och social person med ett stort intresse för fordon och teknik. Han är en duktig mekaniker, en god vän och en ambitiös person som har framtiden för ögonen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra till allt då jag har bra erfarenhet inom poliskåren kriminella sidan samt att bidra till en bra rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara ska vara på min sida om jag gjorde något fel. TEX om jag ska hoppa sup så säger jag både vad jag gjorde för fel och vad motpartens sida gjorde fel. Och ibland måste inte min sida vinna, vi kan låta dem vinna då och då. Sen om vi gör något fel så kan jag ta upp det. Och inte bara skita i vad vi gjorde för fel, om vi inte tar upp det så är det vi som gör fel.

Hur hittade du Unive? min pappa har spelat här

Nekad, marknadsför andra servrar och inte tagit sin intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka