- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 1
Ange ditt födelsedatum: 14 Juni 2008
Vad heter du på discord? JagHeterWilliam#6617
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? typ 6/7 veckor
Hur aktiv kommer du att vara? max 3 timmar per dag
Vad heter du? William
Hur gammal är du? 26 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag kan simma och dyka.
Varför vill du bli polis? för att jag vill kunna hjälpa folk i nöd och det har alltid varit mitt dröm jobb.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att rädda folk i nöd och försöka fred på jorden.
Vad vet du om yrket i helhet? att man hjälper människor och att man pratar i en radio och man jobbar med kollegor.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som reporter och postnord innan.
Hur är du som person? jag är snäll och jag är omtänksam och gillar att prata och hänga med människor.
Är det något vi bör veta om dig? nej inte vad jag kan komma på just nu.
Vad heter du på discord? JagHeterWilliam#6617
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? typ 6/7 veckor
Hur aktiv kommer du att vara? max 3 timmar per dag
Vad heter du? William
Hur gammal är du? 26 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag kan simma och dyka.
Varför vill du bli polis? för att jag vill kunna hjälpa folk i nöd och det har alltid varit mitt dröm jobb.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att rädda folk i nöd och försöka fred på jorden.
Vad vet du om yrket i helhet? att man hjälper människor och att man pratar i en radio och man jobbar med kollegor.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som reporter och postnord innan.
Hur är du som person? jag är snäll och jag är omtänksam och gillar att prata och hänga med människor.
Är det något vi bör veta om dig? nej inte vad jag kan komma på just nu.