Nekad WILLIAM2010 | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangoJuice

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100921734/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? WILLIAM_#6617

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William och och min karaktär gillar att prata och lära att få kompisar och min karaktär tycker att polisen är ett bra jobb att hålla reda på alla som inte sköter sig min karaktär gillar bilar också och alla andra olika jobb men just nu jobbar jag som reporter och jag är 29 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag hoppas att alla bidrar med gott samvete och och dom mesta säger att unive är det bästa RP server och jag har kört unive länge nu och dem flesta är bra på RP så därför vill jag bli medlem på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det känns som en seriös server med bra regler och väldigt trevliga medlemmar. Det är ofta mycket folk inne vilket bara bidrar med bättre spelupplevelse. Sen har jag några kompisar som spelar på Unive.

Hur hittade du Unive? Jag såg er på twitch/youtube och tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul med alla som spelar och jag villa ha mycket pengar när jag jobbar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba som polismyndigheten/securitas

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfälet och kommar bara spela på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka