Accepterad WILLIAM2010 | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangoJuice

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fzz_william

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? JagHeterWilliam#6617

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter William och är 26 år gammal. Jag kommer från en liten by som heter Kungälv ute på landet och det har gjort så att jag är väldigt öppen med vad jag tycker. Jag har ett väldigt stort intresse för bilar. Jag var väldigt gillad i skolan när jag var mindre och det har gjort att jag har svårt att lita på personer. Jag blir lätt arg på dåliga förare på bilvägen. Melker är väldigt snäll och trevlig om allt går som det ska. Just nu jobbar jag som reporter men drömmer om att få jobba med bilar och motorer, speciellt att sälja bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill öka min nivå på rp och hjälpa till att försöka göra servern större. Jag vill även kunna göra så mycket som möjligt på rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det känns som att unive är en ganska seriös server med många härliga personer Jag älskar hur saker och ting blir verkliga på olika sätt sätt. T ex., polis eller Arbetförmedlingen. Jag älskar även att det är personer som jobbar på affärerna så att det blir ännu mer verkligt.

Hur hittade du Unive? jag hittade unvie genom mina vänner och en streamer som heter cosmo_bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utveckla den så mycket som det bara går. jag vill även jättegärna bli kriminel eller på polismyndigheten. Jag kommer bidra med så många bra scenarion och hjälpa servern att växa och bli större.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära känna många nya på denna server och jättegärna bli högt uppsat på ett jobb inom bilar. Jag vill också utveckla min rp enormt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte nu men jag var när jag började att spela på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka