Nekad WILLIAM2010 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangoJuice

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100921734/fzz_william

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? JagHeterWilliam#6617

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008

Berätta om din karaktär. jag gillar bilar och jag gillar att prata med människor och jag är omtänksam och väldigt snäll mot andra men jag gillar att köra sportbilar och vanliga bilar men mest sportbilar och jag är 32 år gammal och jag är frisk och mår bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är så många som tipsar om det och det ser ut och vara en bra server och väldigt fräscht.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det ser ut att var en bra server om inte annat så det är därför jag vill bli medlem.

Hur hittade du Unive? jag har set er på tiktok och youtube och människor har tipsat om det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara bäst på RP men jag tycker att jag är bra på RP

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli kriminel eller polis/ordningsvakt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej och kommer inte vara det heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka