- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad heter du på discord? Zealyy#6617
Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00 till 23:00
Tisdag: 15:30 till 23:00
Onsdag: 16:00 till 23:00
Torsdag: 15:20 till 18:00 (Träning) 20:00 till 23:00
Fredag 14:00 till 02:00 - 04:00
Lördag: 10:00 till 02:00- 04:00
Söndag: 10:00 till 23:00
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har rp:at ett tag nu och börjat tröttna på de, jag spelade ett tag och träffat massa icke medlemmar som inte kan sköta sig som då jag stör mig på. Den blandningen mellan att jag är trött och att jag stör mig på folk som inte sköter reglerna på denna server blir perfekt som då får mig att vilja hjälpa alla andra så att dessa folk slutar hålla på. Jag kan dessutom vara inne väldigt länge som Trainee så gör att jag kan vara aktiv sjukt mycket. Har även varit Servervakt ett tag nu, Känner mer att jag vill kunna flyga runt i noclip och leta efter spelare som bryter mot reglerna. Jag kommer också kunna svara på reports och helps mycket. Vilket jag tycker att servern borde utveckla, Förstår att Staffsen inte alltid har tid med det. Det är därför just jag vill få chansen att bli en del av Staff teamet.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Försöka höja folks RP nivå här på Unive. Vill också kunna sitta i support och hjälpa folk med ärenden som de behöver hjälp med. Jag kommer också kunna prata med folk och lära dom reglerna muntligt om dom inte känner att allt är riktigt glasklart via text. Jag är även ganska duktig på att snacka med folk, Vilket gör att jag kommer kunna få folk o bli mer motiverade till att spela på Unive.
Hur länge har du spelat på Unive? Runt 4 Månader nu,
Har du några tidigare erfarenheter? Philips streams och YouTube videos, Även varit Staff på en mindre server.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ajjemän de har jag! här är de ja har koll på
/kick (id) (andledning) Man sparkar någon från servern, beror oftast på lite lättare regelbrott.
/sqlban (id) (andledning) (dagar) Man stänger av någon från servern i ett antal dagar.
/svban (id) (andledning) Jag stänger av personen 1 timma.
/sqlunban (hex id) Jag unbannar en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) Jag kan se alla gånger personen har blivit avstängd.
/revive (id) Jag återuppliver en person som har dött.
/goto (id) Man teleporterar sig till tex en report.
/bring (id) Spelaren flyttas till min plats, Man kan andvända de kommandot tex när någon ny på servern behöver fixa sina kläder.
/who (id) Man kollar om personen är Icke medlem, Medlem eller Krimminel.
/twt (meddelande) Du skriver i twitter
/blocket (meddelande) Du skriver i blocket
/noclip Man kan flyga runt, Och blir osynlig för andra spelare. Väldigt bra att andvända som trainee
/freeze (id) Man fryser en spelare så att hen inte kan röra sig, Andvänds när någon kör bil tex för att se id
/spec Man får upp en lista med alla personer på servern.
/togglename Man ser allas steam namn över deras karraktär.
/sv Servervakt-chatten
/sc Staff-chatten
/skin (id) Personen får upp en kläd meny där hen kan ändra sina kläder.
/report (id) Du ber en mod komma och hjälpa dig.
/giveitem (id) Du ger personen ett föremål.
/setjob (id) Man ger en viss person ett jobb.
/spec (id) Man speccar en särskild person
/specoff Man slutar specca personen.
/clerchatforall Man rensar twitter, blocket ooc för alla spelare.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Yes! Att om jag skulle bli Trainee. Skulle jag förmodligen nästan sluta RP:a och bara fokusera på mitt Staff-arbete, samt ta support ärenden.
Vad heter du på discord? Zealyy#6617
Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00 till 23:00
Tisdag: 15:30 till 23:00
Onsdag: 16:00 till 23:00
Torsdag: 15:20 till 18:00 (Träning) 20:00 till 23:00
Fredag 14:00 till 02:00 - 04:00
Lördag: 10:00 till 02:00- 04:00
Söndag: 10:00 till 23:00
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har rp:at ett tag nu och börjat tröttna på de, jag spelade ett tag och träffat massa icke medlemmar som inte kan sköta sig som då jag stör mig på. Den blandningen mellan att jag är trött och att jag stör mig på folk som inte sköter reglerna på denna server blir perfekt som då får mig att vilja hjälpa alla andra så att dessa folk slutar hålla på. Jag kan dessutom vara inne väldigt länge som Trainee så gör att jag kan vara aktiv sjukt mycket. Har även varit Servervakt ett tag nu, Känner mer att jag vill kunna flyga runt i noclip och leta efter spelare som bryter mot reglerna. Jag kommer också kunna svara på reports och helps mycket. Vilket jag tycker att servern borde utveckla, Förstår att Staffsen inte alltid har tid med det. Det är därför just jag vill få chansen att bli en del av Staff teamet.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Försöka höja folks RP nivå här på Unive. Vill också kunna sitta i support och hjälpa folk med ärenden som de behöver hjälp med. Jag kommer också kunna prata med folk och lära dom reglerna muntligt om dom inte känner att allt är riktigt glasklart via text. Jag är även ganska duktig på att snacka med folk, Vilket gör att jag kommer kunna få folk o bli mer motiverade till att spela på Unive.
Hur länge har du spelat på Unive? Runt 4 Månader nu,
Har du några tidigare erfarenheter? Philips streams och YouTube videos, Även varit Staff på en mindre server.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ajjemän de har jag! här är de ja har koll på
/kick (id) (andledning) Man sparkar någon från servern, beror oftast på lite lättare regelbrott.
/sqlban (id) (andledning) (dagar) Man stänger av någon från servern i ett antal dagar.
/svban (id) (andledning) Jag stänger av personen 1 timma.
/sqlunban (hex id) Jag unbannar en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) Jag kan se alla gånger personen har blivit avstängd.
/revive (id) Jag återuppliver en person som har dött.
/goto (id) Man teleporterar sig till tex en report.
/bring (id) Spelaren flyttas till min plats, Man kan andvända de kommandot tex när någon ny på servern behöver fixa sina kläder.
/who (id) Man kollar om personen är Icke medlem, Medlem eller Krimminel.
/twt (meddelande) Du skriver i twitter
/blocket (meddelande) Du skriver i blocket
/noclip Man kan flyga runt, Och blir osynlig för andra spelare. Väldigt bra att andvända som trainee
/freeze (id) Man fryser en spelare så att hen inte kan röra sig, Andvänds när någon kör bil tex för att se id
/spec Man får upp en lista med alla personer på servern.
/togglename Man ser allas steam namn över deras karraktär.
/sv Servervakt-chatten
/sc Staff-chatten
/skin (id) Personen får upp en kläd meny där hen kan ändra sina kläder.
/report (id) Du ber en mod komma och hjälpa dig.
/giveitem (id) Du ger personen ett föremål.
/setjob (id) Man ger en viss person ett jobb.
/spec (id) Man speccar en särskild person
/specoff Man slutar specca personen.
/clerchatforall Man rensar twitter, blocket ooc för alla spelare.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Yes! Att om jag skulle bli Trainee. Skulle jag förmodligen nästan sluta RP:a och bara fokusera på mitt Staff-arbete, samt ta support ärenden.