Nekad WILLIAM2010 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangoJuice

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Vad heter du på discord? JagHeterWilliam#6617

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-21 på vardagar och på helger spelar jag mellan 11-22 om jag inte ska på not ärende.

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 månader och jag har spelat på en annan server innan men det har jag lämmnat.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? skulle gärna vilja fixsa så unive får en bra RP så alla har kul.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att det är många som inte förstår hur RP går ut på så jag vill hjälpa dem att förstå hur man gör.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag ska vara nodgran och ordningssam.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag tycker att jag är bra som det så jag kan hjälpa servern.

Varför vill du bli servervakt? för att kunna hjälpa servern så alla kan få så bra RP som möjligt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag är bra på att skriva snabbt och massa sånt

Är du whitelistad på serven? ja det är jag och har varit det ett tag nu

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej jag har inte varit bannad innan

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej och kommer aldrig göra det heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka