Nekad William1337 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William1337

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275862949/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? ლKazuma#5837

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chris Rodrigez och föddes i Colombia år 1993.
Han flyttade vid 3 års åldern hit och lärde sig språket snabbt på grund av sina vänner som hjälpte han och var som lite stöd och hjälp så han kunde lära sig språket snabbt.
Chris har sedan födelsen gillat bilar och sånt och har jobbat som bilförsäljare och han fick jobbet som det på grund av sin stora kunskap av bilar och andra fordon.
Han gillar när det går snabbt och kollar då mycket på racing på fritiden, hans favorit racing grej är Formel 1 då han tycker det går som snabbast då bilarna kör mycket snabbt.
Chris vet mycket om bilar och moddeler av fordon och då när han var bilförsäljare visste han vart varje bil låg i katalogen, han kunde bara veta vad de hette och han hittade näst intill direkt fordonet kunden har sagt och erfaren säljare inom mäklare.
Han jobbade också som ambulans och ambulanschef och under denna period lärde Chris sig hur man ledde en grupp så alla trivdes som chef och detta lärde han sig mycket på och tack vare det s kan han nu leda en grupp människor så alla trivs på arbetsplatsen och patienter trivs som ligger inne på sjukhuset.
Under denna period som ambulanschef/överläkare så räddade han många liv och detta har uppskattats i stan, då han var mycket aktiv inom sjukvården och fanns mycket ofta på plats vid rån.
Min karaktär kan också vara lite illegal, kriminell och kan delta i inbrott och rån och andra olika illegala saker.
I bankrån/butiks rån är Chris förhandlare då han är bra på att framföra sina krav och är bra att förklara för polis så de har glasklart vad de inte ska göra så inte gisslorna ska bli dödade.
Och i bankrån är det välplanerat som gäller och man kör lite test rundor innan så man vet att planen går igenom och man kan få pengarna efter rånet har skett. I butiksrån gäller detsamma, men i inbrott är det mycket väl planerat.
Då har jag en plan som ofta går igenom. Jag ser ut som en städare och rpar att jag är städare här och att de ska prata med min chef om de inte tror mig. Men "chefen" är min kompis och de här kan polis gå på och jag kan genomföra bankrånet.
På fritiden kan han också köpa/sälja lite vapen. På dessa handlingar vill jag klargöra vem som bestämmer och då har jag några vänner gömda någonstans nära oss som ser till att affären går i lås och att den ej fuckas upp. Min karaktär kan också plocka lite cannabis då och då och sälja paketerad cannabis bara för att få in en liten extra inkomst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Söker just nu en server att maina så det skulle vara kul ifall jag kom in och testade lite då jag har 3200 timmar på fivem och jag strävar efter att folk har roligt och inte bara jag som skall ha roligt i ett scenario motpartnen skall alltid ha lika roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag hittade denna serven för ett tag sedan och jag ger den ett försök. Jag strävar efter bra rp.

Hur hittade du Unive? Gick in på fivem listan och kollade lite sedan hittade jag serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk skall ha roligt inte bara jag som skall ha roligt motpartnen skall ha lika kul som jag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få folk att skratta och gilla att spela. Få lite skönt rp i vardagen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Tillbaka
Top