Accepterad william1231 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william1231

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199406305683

Ditt Hex-ID: 11000015630d193 (Hex)

Vad är din discord tagg? Willliam#0131

Vem var det som bannade dig? lachy_131

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korruption inom yrket

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag har resonerat i snart 6 månader om denna bannen så känner jag själv att staffsen valde att banna mig då jag var dum nog att välja att ta användning utav polisens beslag förråd. Med dessa tillgångar valde jag därefter att sätta ut dessa vapen på vapen marknaden (allts valde jag att sälja dessa vepan till ytterligare kriminella). Jag anser med egen kunskap att dom gjorde all rätt att banna mig då jag som sagt begick ett ganska grovt brott alltså korruption inom yrke (och det har jag lärt mig utav och ber hemskt mycket om ursäkt för det)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Då jag som sagt har valt att invänta i ungefär 6 månader tills att jag skriver denna överklagan för att verkligen vissa att jag har lärt mig utav min ban så kan jag tyvärr ej komma ihåg allt i minsta detalj. Men det jag kommer ihåg var att jag vandrade ner till polisens förråd (beslag) och plockade på mig lite olika vapen med olika kalibrar, därefter valde jag att plocka ut en bil och springa runt och försöka kontakta samtliga kriminella i staden för att få någon slags vapen församling för att få en utvecklad social rp (men det var som sagt ett väldigt dåligt sätt att göra något sådant på och det ber jag hemskt mycket om ursäkt för!).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det lite både och!, då jag begick korruption så skall jag absolut ha en ban, men enligt mig bör man kunna ge personen en annan skans då jag aldrig har blivit bannad sedan innan. Nu har jag som sagt väntat i ungefär 6 månader innan jag valde att skriva denna överklagan då jag verkligen både själv ville kunna tänka lite på varför jag gjorde detta fel och samt att jag verkligen ville vissa att jag har lärt mig utav detta!. Som sagt ber jag om ursäkt för detta och kan lova att detta aldrig kommer att upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad sedan tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort allt annorlunda. Det första jag hade kunnat gjort var att tänka med användning utav sunt förnuft, då en normal civil person i denna värld aldrig hade begått denna typen av korruption utan en psykiatrisk störning eller problem!. Tack för att ni tar er tiden att läsa detta!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut då jag som sagt valde att vänta i ungefär 6 månader för att verkligen vissa att jag har lärt mig utav denna ban. Då enligt mig själv är det fysiskt omöjligt att lära sig utav en ban efter 1 dag eller 1 vecka iallafall för mig!, det var just därför jag verkligen vill kunna påvisa att jag har lärt mig utav denna ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut det förstår jag!, tack för att ni tar er tiden att läsa denna!, Ha en fortsatt trevlig halloween

Kontakt mig gärna i dm ifall ni har några övriga frågor om vad jag nyligen skrev så skall jag försöka svara till min största förmåga!
Mvh: William, Ha en trevlig halloween och fortsatt vecka!

Är det något ni vill att jag skall utveckla kontakta gärna mig då så skall det lösas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka