Nekad William123 | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Görans taxibolag AB

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? WILLIAM#7610

Hur gammal är du? 14, 15 i december

Hur många timmar har du på Fivem? på detta steam konto 200 men har typ 250 tror jag på ett annat

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli taxi chef för att det är ett ganska roligt jobb. jag gillar att bara köra runt så det passar mig perfekt. plus jag skulle vara aktiv och har jobbat som det förut och det finns ingen taxi just nu. jag vill också ha detta jobb för att när hag rpat som detta förut har jag haft riktigt kul och vill verkligen göra det igen plus att eftersom det inte finns någon taxi chef just nu skulle det vra bra om någon kunde vara det

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat som taxi chef förut på andra servrar och det är kul.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Birger Grhan och har jobbat på mekonomen men det var inte så kul som jag trodde så skulle vilja bli taxi chef istället. han kom hit med sin mamma från en liten by och började jobba på mekonomen MEN när han fått tag i sitt liv nu så vill han bytta yrke. han är 30år och behvöer pengar för att kunna leva sitt liv

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan men har skola så mest på kvällarna. men får anställa folk som kan jobba under dagarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart älskar denna server!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka