Dubbelpost william1212 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william1212

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? williamnas10

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2008

Berätta om din karaktär. jag är en ödmjuk person jag är ambijös jag är en positiv kille som älskar vara glad och peppa folk jag väckte upp i krig i Syrien när jag va bebis va tvungen och fly landet pgn kriget sen kom jag till Sverige. Och flyttade till Göteborg och började förskole klass när jag va 6 år gammal och hittade en bra kompis till mig som hete lukas han peppade mig hela tiden när jag blev retat pgn av mina kläder och att jag inte kunde bra svenska. Sen gick åren och hade han som vän och träffade på nya vänner som alltid spelade fotboll på rasterna sedan började jag spela fotboll med dom. i skolan och dom va jätte snälla sedan blev fotboll min hobby. Sen gick åren och jag började i fotboll för de va de enda som gjorde mig glad på fritiden pgn av att jag blev retat. Just nu är jag 16 år gammal och går i fotboll fof och lever för de. Sedan när jag fyllde år fick jag en data och blev jätte glad sen började jag med lite spel men tyckte inte om dom Sen så körde jag gta lite vanlig. Sen fick jag rädda på att de fans gta fiveme så jag testade lite olika servers och jag tyckte om, sen bystämde jag mig och testa den här och älskade den. Så de är drf jag söker.ansökan. Och mitt mål i livet är att bli bil försäljare och trännar upp mig här i den fantastiska staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? är en glad kille som kommer peppa folk och va snäll och ödmjuk och ha bra Vibes jag kommer spela nästan varje dag och gillar att prata med folk och hoppas på och komma in vill bli bil säljare. Och gillar action.Och hjälpa folk och jobba och sälja på med massa Bilar. Och jag kan bidra till en hög RP nivå samt skapa massa roliga scenarion med mina vänner och lära känna nya människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela att båda kan vinna i ett scenario och att inte vara självisk och att försöka vinna själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst igenom alla.Jag kan nämna några som tex vdm är när man skadar eller dödar non med sin bil och rdm är när man skadar eller dödar utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har en hög rp nivå och har över tusentals timmar på fivem och är jätte duktig på rollspel är erfaren

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tränna hur man pratar inför framtiden ifall jag får ett jobb och så vidare tränna inför vuxet livet

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka