Accepterad William10 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William10

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Fågel är gott

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Andersson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född och uppvuxen i Sverige, har haft en bra uppväxt. Han är 26 år gammal. Wille är intresserad av polisyrket. Och i framtiden så ska han statsa på att bli polis eller sjukvårdare. Och inom polisyrket vill han bli insats polis. Wille är snäll av sig och trevlig och är bra på att prata och skjöta sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och mogen rp, ingen lall, seriös rp, och realistisk rp. Jag kan också göra bra scenarion så att de blir kul för båda sidorna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man bara tänker på att vinna och tänker på sig själv, så man ska göra så att det blir roligt och bra rp för båda eller alla som är med i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte gjort de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NRL är att du inte får komma ihåg något från scenariot efter du hard dött eller fått hjälp. Fear RP är att man ska reagera på ett realistiskt sätt till exemple om någon riktar pistol mot än så ska man rpa som rädd, inte typ bara springa ifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Trevlig :)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Detta är bakgrunden och framtidsplaner:

Född och uppvuxen i Sverige, har haft en bra uppväxt. Han är 26 år gammal. Wille är intresserad av polisyrket, och i framtiden så ska han satsa på att bli polis eller sjukvårdare. Han har några nära vänner som han tycker om att vara med. Han är också intresserad i bilar. Han har varit polis i en annan stad där han var insats polis. Hans pappa var polischef i den staden så att han vill fortsätta inom polisen. Wille har ibland haft det jobbigt i livet där han har varit i spelmissbruk. Men nu har han kommit ifrån det. Han vill gärna hjälpa folk som behöver hjälp. När Wille var 10 år gammal så dog hans Mamma, det var då alochol och spelmissbruk vart inblandad i hans liv.

Till vad jag kan bidra med är i denna text

Jag kan bidra med bra och mogen roleplay. Om jag ser någon som inte kan ingame calls som till exemple vilken knapp ska jag trycka på för att... Då kan lära personen att man kan säga vilken muskel är det för att... till exemple. Roliga scenarios och följa alla regler så att alla får så bra och realistisk rp som möjligt.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka