Nekad william0925 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william0925

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466416072/

Ditt Hex-ID: steam:110000159c607c8

Vad är din discord tagg? .ankanpataket

Vem var det som bannade dig? sllove

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-05 015943.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning eftersom att jag har inte varit inne på serven men jag skulle gå in men då va jag p banad o det står att jag har flera bans tidigare, Så jag har inte en endaste aning men ngn som heter sllove har bannat mig men vet ej hur för jag har inte varit inne eller haft wl. (har aldrig haft wl o de kan ni kolla)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (det är de som är grejen jag vet inte för jag har aldrig varit inne)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig eftersom att jag inte har varit inne o då ska jag inte vara bannad + att jag inte ens har haft wl så jag har aldrig kört men jag vill köra nu för mina polare kör på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte eftersom att jag inte varit inne men är bannad 77 gånger o har it ens varit inne. De måste vara fuckat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte så mycket för jag har inte kört en på serven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? NEJ för jag har inte varit inne jag är endå bannad så jag vet ej va jag ska ha lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? YES BOX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka