Nekad william0925 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william0925

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466416072/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466416072/

Vad är din discord tagg? .ankanpataket

Vem var det som bannade dig? sllove

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-05 015943.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ju varför jag är bannad men jag gjorde inget fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min storebror bor i samma hus och båda rpar på unive vi rpar inte på samma steam konto men vi har samma ip när vi kör då kan det va att han har blivit bannad då jag inte har gjort det som stog på bannen för att jag va it kriminell när jag o min bror spela på unive jag va solo o letade efter saker jag kunde känna pengar på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen va it felaktig va felaktigt att jag åkte med på bannen det som stog i bannen va it felakigt då jag själv it har gjort det utan att min bror som har gjort det. de jag ville ha sakt med förklaringen va att det va inte jag som gjorde det utan min bror det är väldigt tråkigt att jag åkte på något jag inte har gjort bannen är pemanent o tycker det är tråkigt om jag inte kan spela på servern o se mig in i rolespelet som för. vi spela under samma tak o samma ip

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer it riktigt ihåg där det va väldigt länge sen bannen gjorde på mig då jag blev bannad för vdm då jag kände att jag it hade nått val utan att köra på personen för att rädda mitt egen karaktärs liv men har lärt mig av bannen o tänker inte göra om de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? personligen hade jag inte kunnat gjort nått annelunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då den är felaktig från min sida

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka