Accepterad William07 | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William07

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,442
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? William07#1267

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter
Gunnar Pettersson och är 20 år gammal. Gunnar beskrivs av sina vänner som en väldigt tyst och tillbaka dragen person som gjort det svårt för Gunnar att hitta nya vänner. Gunnars intressen har varit Polifilmer med mycket våld och action då han kollade på mycket såna filmer när han var hos sin farbror. Hans Mamma Fatima är född i Durban i Sydafrika och hans pappa Lars i rosengård. Gunnars uppväxt har varit väldigt svår eftersom att hans mamma dog i Lungcancer när Gunnar bara var 4 år gammal vilket har gjort det tuft för Gunnar men även för Lars. Redan i 2:an märks det att något inte står bra till Gunnar börjar skolka och kommer till skolan med blåmärken över armarna. När Gunnar går i 4:an blir han omhändetagen ov SOC och blir skickad tvärsöver hela Sverige. När Gunnar går i 6:an så bor träffar han ett par nya vänner som får ett dåligt inflytande i Gunnar liv då Gunnar som 13 åring åker ditt för massa grova brott, det är även runt denhär tiden Gunnar tappar all kontakt med sin pappa. När Gunnar är 15 slutar han skolan med väldigt dåliga betyg och hamnar sedan på ett behandlingshem där han mår dåligt och nyligen rymde och försöker ta tag i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög men samtidigt social rp nivå. Jag ska försöka få så utvecklade scenarion som möjligt. Jag kommer bidra med att hjälpa nya så vi bygger upp oss tillsammans. Jag har själv en hög nivå inom rolespelande. Jag kommer alltid bidra med att det blir roligt för båda parterna och inte bara för mig. Jag kommer utgå från suntförnuft inom mitt rpnade och på de sättet kommer jag bidra med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså man ska inte spela för att vinna enligt regel 1.8 powergaming. Man ska försöka göra så roligt för motparten och kanske förlora i mening för det ska bli roligt för den andra. Det är mestadels ge och ta.

Hur hittade du Unive? Hur hittar man inte Unive

Godkänd vidare till muntlig intervju du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka