Nekad william07 | Övrigt Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William07

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,442
Reaction score
110
Berätta om ditt förslag Det är på f3 menyn där det ska finnas en ljud effekt meny till saker man rpar. T.ex jag skulle krocka med bilen då kan man gå in på den menyn där det ska låta som en airbag har avlossades och kanske skriva ./me AIRBAG AVLOSSADES. Beror på vilken avdelning man väljer på menyn. Eller att t.ex när man ska laga en bil så ska man fylla på glykol då kan man skaffa ett rinnande ljud till det. Det finns massor med exemplar till detta. För att detta inte ska användas till lall så kan man göra så att icke medlemmar inte kan använda sig utav den funktionen.

På vilket sätt är det en förbättring? Det skulle förbättra enormt för unive. Detta skulle kunna krydda på rpn för olika scenarios. Samt kan folk tro att de kommer abusas då är det bara att banna dom samt är det svårare att abusa detta än att emote abusa. Samt låter det så konstigt när folk brukar göra ljud effekter med sin mun. T.ex hade det inte varit coolt när poliserna har ett bombhot där de ska detonera den så ska det finnas ett litet pip ljud som låter som en bomb. Och kanske göra så poliserna kan använda den funktionen så det inte lallar. Jag tänker att man skulle alltid kunna testa detta.

Länkar och annat material som visar förslaget: Har ingen bild eller någon men de ska ligga på f3 sen kanske under animationer sen lite avdelningar för en ljud effekt t.ex rinnande vatten så kan de finnas olika ljud.

Det skulle vara bra men tror folk kommer vara lata och inte använde den dock
Då behöver man inte bara att det finns för att krydda på rpn samt dom som inte gör det har dålig rp då enligt mig

Skulle nog näst intill aldrig användasman behöver inte använda det men tror många kommer använda de om de vill verkligen ha en bra rp nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka