Nekad William00 | Ban överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William00

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869548645/

Ditt Hex-ID: steam:110000136328e65

Vad är din discord tagg? KINGSSON#9162

Vem var det som bannade dig? Elverskog

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? (Ban överklagan åt Kalle Patron då han inte kommer in på sitt konto!)Först var det "Terrordåd" sen har det helt plötsligt "Använt mig utan piketens vapen (M4an) och sen ändrats till "staffdiss"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har suttit och funderat på detta mycket men inte kommit fram till någon själv, lättare sagt så har jag ingen aning om varför han/dom valde att banna mig från första början

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För ca 4 månader sedan så hade vi krig mot Whyos, rosa pantern och alla möjliga. Så det började med att vi hade krigat i flera dagar som man brukar göra och med tanke på att vi har krig så åkte jag ner till grovstreet och började skjuta mot whyos som vem som helst hade kunnat göra/gjort. Sen tar det inte många sekunder så blir jag permanent bannad för terrordåd vilket jag inte förstår hur eller varför, då det bara var en vanlig skjutning. Dagarna går och j

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker till 100% detta är en felaktig ban då det inte stämmer att det var planerat som ett "terrordåd" utan bara en ren skjutning mot folket vi hade krig mot. För att tillägga så fick jag höra ganska nyligen att min ban orsak var pga att jag "skjutit med en m4 som piketen har" Men grejen är den att det stämmer inte heller då jag har klipp från punkt till slut vad som hände och i klippet ser man att jag springer runt med en ak-47 med grip, suppressor, samt skin. Sen från ingenstans kom det en helt annan anledning till min ban och det var då "staff dissrespect" eller något liknande vilket inte heller stämmer. Både jag och du/ni har det klippet kvar och det ni då hör är en person i discord "säga staffsen är mongo loider osv vilket inte kom ur min mun utan en grabb jag rpade med förut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av dom bansen igenom att inte upprepa dom felen jag utfört och på så sätt tagit lärdom av dom på de sättet och straffen jag fått har såklart gett mig en tankeställere på vad som är rätt och fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då jag anser detta vara en felaktig ban så ser jag ingen anledning till att jag hade kunnat göra någonting annorlunda just där och då

Har du lärt dig någonting efter din ban? en hel del har man hunnit fundera på nu under denna långa tid jag varit borta så det finns garanterat saker och ting jag kommer göra annorlunda och förbättra exakt vad är jag inte säker på men någonting finns det alltid!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Aha okej, jag ber om ursäkt över hur jag betedde mig och framöver kommer jag inte yttra mig på sättet jag gjorde innan

Hur tänker du när du gör sånna grova saker?

Och hur kan vi veta att du inte gör om det och varför du just är värd att få komma tillbaks

@DeckZ Tack för svar har du tid att komma support en snabbis så ska jag förklara allt så du får en uppfattning på de hela :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka