Nekad William Svensson | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pingu i militären

Aktiv Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
238
Ange ditt födelsedatum: 23 juni 2006

Vad heter du på discord? PalmaPojk#9051

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 170

Hur aktiv kommer du att vara? Mellan 17-22 på vardagar och 14-23 på helger men bara varannan vecka för har skilda föreldrar

Vad heter du? William Svensson

Hur gammal är du? 21 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jajamän

Varför vill du bli polis? För jag känner att jag skulle vilja hjälpa till med att göra samhället bättre och tryggare har även alltid haft en dröm att bli polis. Jag älskar även att hjälpa andra och jag älskar att jobba med andra människor.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker och även försöka att hålla alla i staden trygga.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att polisen är stadens beskyddare dem ska försöka hålla den så lugn som möjligt och bekämpa mot de kriminella. Dem ska försöka skydda alla sevila personer från att bli skadade inom kriminaliteten.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja i den förra staden jag bodde i för ett ganska bra tag sedan så var jag polis.

Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn och glad person jag brusar sällan upp och jag höjer bara rösten om jag måste det samma sak med att bli arg jag blir bara arg om jag måste bli det annars är jag en lugn och härlig människa som älskar att hjälpa andra och jobba med andra.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget mer än att jag är en riktigt glad person:)

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka