Nekad William Svensson | Medlem ansökning (ville40)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu i militären

Aktiv Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
238
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198987994686

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? PalmaPojk#9051

Vad är ditt födelsedatum? 23 juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Svensson och älskar bilar. Han har gått fordons linjen på gymnasiet. Hans största dröm är att få jobba hos falk. Han är 21år och älskar att meka med bilar. Han har jobbat som bilmekaniker förut men aldrig hos falk. Han vet hur bilarna fungerar och kan laga bilar. William har aldrig gjort något olagligt och har aldrig blivit tagen eller stoppad av polisen. Han är en väldigt glad som gillat att hjälpa andra människor. Han blir sällan arg eller sur. Han gillar att hjälpa folk att lösa problem. Vid sidan av bil intresset så älskar han att umgås med vänner och spela spel men bilar är det största intresset. Vid sidan av jobbet och när han inte spelar eller umgås med vänner så hänger han ofta ner vid piren och snackar med härligt folk. Dessutom så är han en väldigt bra bilförare som har både bil och lastbils körkort. Om han inte skulle få jobb hos falk så skulle han kunna tänka sig att söka jobb hos Mekonomen. William är även bra på att lyssna och ta order.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill höja min RP nivå och bidra med hög RP nivå till servern. Jag vill även vara med och bidra till att förbättra servern och serverns RP. Jag har även spelat ett ganska bra tag på servern och köpt och sålt bilar men kände mig redo för en uppgradering till att börja jobba på riktigt och känna att det är RP på riktigt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på Unive ganska länge och känner att detta är den rätta servern för mig det är snälla Staffs som gärna hjälper än. Jag tycker även ni har utvecklat ett bra system för servern.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en streamer som heter COSMO_BT jag kollade på honom ett tag och sen valde jag att testa Unive och sen så kände jag att det var den rätta servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna förbättra mitt rollspel och kunna känna en högre nivå av RP och sedan kunna lära mina kompisar och andra människor att förbättra deras RP. Jag vill även känna att mitt eget RP verkligen förbättras.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bli en lyckad anställd hos Falk och kunna hjälpa härliga människor med deras bilar. Sedan vill jag att folk ska kunna lita på mig och vara aktiv på jobbet. Om man ska se lång siktigt så skulle jag vilja bli vise chef hos falk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte bara Unive

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka