Nekad William Svensson | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu i militären

Aktiv Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
238
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198987994686

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? PalmaPojk#9051

Vad är ditt födelsedatum? 23 juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Svensson och är 21år han gillar att hålla på och meka med bilar och han skulle hjärna vilja jobba hos falk. Han har gått fordon på gymnasiet och är väl kunnig om bilar. Han gillar att hjälpa människor och gillar att se andra människor glada. Just nu jobbar han hos Postnord. När han inte jobbar så hänger han mycket ner vid piren och snackar med lite sköna människor. Han är en väldigt glad person och blir sällan arg eller sur.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna bidra med rp och göra det så realistiskt som möjligt. Jag kommer även bidra med glatt humör och hoppas kunna göra andra glada när jag hjälper dem med sina bilar om jag nu får jobb hos falk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på Unive ganska länge och känner att detta är den rätta servern för mig det är snälla staffs som gjärna hjälper än. Jag tycker även ni har utvecklat ett bra system för servern.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en streamer som heter COSMO_BT jag kollade på honom ett tag och sen valde jag att testa Unive och sen så kände jag att det var den rätta servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna förbättra mitt eget rollspel och lära mig av dem som är bättre än mig och kunna lära andra. Jag vill även kunna känna att jag är säker med mitt rollspel och inte tveka på vad jag ska säga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att jag ska bli en bra falk anställd som hjälper många personer och gör det lättare för mina kollegor t.ex. att hjälpa dem med saker dem behöver hjälp med och kunna se och höra andra personer bli glada jag bry mig inte så mycket om pengarna jag vill mäst se andra bli glada av att man hjälper dem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte bara Unive

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka