Nekad William Stone | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William

Icke Medlem
Meddelanden
372
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198273965456/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille Lindbom

Vad är ditt discord namn? Wille#0001

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2005

Berätta om din karaktär. Min rp karaktär just nu är en väldigt trevlig person som försöker hitta nya vänner. Han är 21 år är väldigt intresserad i bilar och Polisen. Han uppskattar folk för deras jobb och att dem hjälper folk som tex sjukvården.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med en bra och rolig rp med mig och andra. Jag kommer att försöka vissa er det genom att skaffa ett jobb och hjälpa andra. Jag själv tycker att jag borde bli whitelistad för att jag gillar seriös rp och spelar också seriöst på ett bra sätt. Just nu hade det varit roligt om jag hade haft ett jobb i spela för att hjälpa till för dem jobb som söker en ägare. Hjälpa server :D

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni borde whitelistad mig för att jag kommer att vissa min förmågor på server genom att vara aktiv och hjälpa folk, Jag vill också bli whitelsitad för att kunna skaffa en jobb på någon ställe som söker en ägare. Jag vill hjälpa server att göra så det alltid finns ställen som har en ägare så det håller igång.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på några svenska server men hade inte hitta någon bra förs nu, jag hittade den när jag kollade på populärar server på svenska i fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är då att hitta ett chef jobb eller något annat och kunna vissa mina förmågor genom att spela när jag kan. Ett annat mål är att kunna hitta spelare som är online för att hitta nya ig-vänner och skapa bra och rolig rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? SSRP Spelade jag på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka